Tehzeeb Haafi Poetry - Urdu Shayari, Ghazals, Nazams & Poems - Urdu Poetry

Latest

Express your feeling with World largest collection

Sunday 18 August 2019

Tehzeeb Haafi Poetry - Urdu Shayari, Ghazals, Nazams & Poems


اس ایک ڈر سے خواب دیکھتا نہیں


اس ایک ڈر سے خواب دیکھتا نہیں
جو دیکھتا ہوں میں وہ بھولتا نہیں

کسی منڈیر پر کوئی دیا جلا
پھر اس کے بعد کیا ہوا پتا نہیں

میں آ رہا تھا راستے میں پھول تھے
میں جا رہا ہوں کوئی روکتا نہیں

تری طرف چلے تو عمر کٹ گئی
یہ اور بات راستہ کٹا نہیں

اس اژدھے کی آنکھ پوچھتی رہی
کسی کو خوف آ رہا ہے یا نہیں

میں ان دنوں ہوں خود سے اتنا بے خبر
میں بجھ چکا ہوں اور مجھے پتا نہیں

یہ عشق بھی عجب کہ ایک شخص سے
مجھے لگا کہ ہو گیا ہوا نہیں


 

 


 

 

جب اس کی تصویر بنایا کرتا تھا 
 
جب اس کی تصویر بنایا کرتا تھا
کمرا رنگوں سے بھر جایا کرتا تھا

پیڑ مجھے حسرت سے دیکھا کرتے تھے
میں جنگل میں پانی لایا کرتا تھا

تھک جاتا تھا بادل سایہ کرتے کرتے
اور پھر میں بادل پہ سایہ کرتا تھا

بیٹھا رہتا تھا ساحل پہ سارا دن
دریا مجھ سے جان چھڑایا کرتا تھا

بنت صحرا روٹھا کرتی تھی مجھ سے
میں صحرا سے ریت چرایا کرتا تھا


پرائی آگ پہ روٹی نہیں بناؤں گا

پرائی آگ پہ روٹی نہیں بناؤں گا
میں بھیگ جاؤں گا چھتری نہیں بناؤں گا

اگر خدا نے بنانے کا اختیار دیا
علم بناؤں گا برچھی نہیں بناؤں گا

فریب دے کے ترا جسم جیت لوں لیکن
میں پیڑ کاٹ کے کشتی نہیں بناؤں گا

گلی سے کوئی بھی گزرے تو چونک اٹھتا ہوں
نئے مکان میں کھڑکی نہیں بناؤں گا

میں دشمنوں سے اگر جنگ جیت بھی جاؤں
تو ان کی عورتیں قیدی نہیں بناؤں گا

تمہیں پتا تو چلے بے زبان چیز کا دکھ
میں اب چراغ کی لو ہی نہیں بناؤں گا

میں ایک فلم بناؤں گا اپنے ثروتؔ پر
اور اس میں ریل کی پٹری نہیں بناؤں گا

بتا اے ابر مساوات کیوں نہیں کرتا

 بتا اے ابر مساوات کیوں نہیں کرتا
ہمارے گاؤں میں برسات کیوں نہیں کرتا

محاذ عشق سے کب کون بچ کے نکلا ہے
تو بچ گیا ہے تو خیرات کیوں نہیں کرتا

وہ جس کی چھاؤں میں پچیس سال گزرے ہیں
وہ پیڑ مجھ سے کوئی بات کیوں نہیں کرتا

میں جس کے ساتھ کئی دن گزار آیا ہوں
وہ میرے ساتھ بسر رات کیوں نہیں کرتا

مجھے تو جان سے بڑھ کر عزیز ہو گیا ہے
تو میرے ساتھ کوئی ہاتھ کیوں نہیں کرتا

Ajib Khwab Tha Uske Badan Mein Kai Thi

Ajib Khwab Tha Uske Badan Mein Kai Thi
Vo Ek Pari Jo Mujhe Sabs Karne Aai Thi

Vo Ek Chiragh Kada Jis Me Kuch Nhe The Mera
Jo Jal Rhe Thi Vo Qindil Bhi Parai Thi

Na Jane Kitne Parindon Ne Is Me Shirkat Ki
Kal Ek Ped Ki Taqreeb-E-Ronumai Thi

Havav Aao Mere Gaon Ki Taraf Dekho
Jaha Ye Rait Hai Pehlay Yaha Tarai Thi

Kisi Sipah Ne Kheme Laga Dea Hain Waha
Jaha Pe Me Ne Nishani Teri Dabai Thi

Gale Mila Tha Kabhi Dukh Bharay December Se
Mere Wajud Kai Andar Bhi Dhund Chai Thi
 
 

کیا اس کے گھر کا پتا جانتے ہو

تمہیں حسن پر دسترس ہے محبت محبت بڑا جانتے ہو
تو پھر یے بتاو تم اس کی آنکھوں کے بارے میں کیا جانتے ہو

یے جغرافیعہ ,فلسفہ,سائنس ,سیکالوجی ریاضی وغیرہ
یے سب جاننا بھی اہم ہے۔مگر کیا اس کے گھر کا پتا جانتے ہو
 غلط نکلے سب اندازے ہمارے

غلط نکلے سب اندازے ہمارے
کہ دن آئے نہیں اچھے ہمارے

سفر سے باز رہنے کو کہا ہے
کسی نے کھول کر تسمے ہمارے

ہر اک موسم بہت اندر تک آیا
کُھلے رہتے تھے دروازے ہمارے

اگر ہم پر یقیں آتا نہیں تو
کہیں لگوا لو انگوٹھے ہمارے

بشارت دی ہے آزادی کی اُس نے
ہوا میں پھینک کر پبجرے ہمارے

اُس ابر ِ مہرباں سے کیا شکایت
اگر برتن نہیں بھرتے ہمارے

مہینے بعد بیٹی سے ملا ہوں  ہمیں لے دے گئے جھگڑے ہمارے

Meri naklen utarnay laga hai.
Meri naklen utarnay laga hai..
Aainay ka batao kia kia jay ..
Mera ik yar sindh k us paar
Nakhudaon se rabta kia jay..

sarak Paar kara Day koi

Chahta kab hai mujhay mujh pe taras khata hai...
Jesay andhay ko sarak Paar kara Day koi 

khof taari na kar saka

Tera hijr ankhon me khof taari na kar saka
Tera wasl seenon me roshni nahi kar rahah 

Sirf teri chup

Sirf teri chup ne mere gaal geelay kar diay ...
Main tu woh Hon jo kisi ki maot Par rota na tha.. 

Ham ik zindan me zinda thay

Ham ik zindan me zinda thay ham ik pinjray me baray hoay..
Ik dosray ko kabhi daikh k ham hanstay thay tu Rona ata tha.. 

Ab bhala apnay liay ban'na sanwarna kesa 

Ab bhala apnay liay ban'na sanwarna kesa
Tujh se milna ho tu taiyar nahi hota main
Khawab karna ho safar karna ho ya Rona ho
Mujh me ik khobi hai bezaar nahi hota main